Administrator Kontraktów
OPIS STANOWISKA
Administrator Kontraktów jest odpowiedzialny za wprowadzanie do systemu umów sprzedaży i zakupu, monitorowanie statusu umów oraz sprawdzanie ich poprawności. W tej roli będziesz ściśle współpracować z zespołami handlu i łańcucha dostaw, aby zapewnić dokładne administrowanie kontaktami.
Oferujemy pracę w systemie hybrydowym
LOKALIZACJA
Warszawa ul. Wołoska 22
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Rejestrowanie kontraktów handlowych w systemie.
- Wystawianie i przesyłanie kontraktów do klientów.
- Monitorowanie statusu kontraktów.
- Sprawdzanie i rozwiązywanie problemów w przypadku niejasności w umowach, kontaktując się z odpowiedzialnymi działami w celu znalezienia rozwiązania.
- Prowadzenie i zarządzanie bazą danych klientów.
- Współpraca z działem handlowym.
KWALIFIKACJE
- Min. średnie wykształcenie.
- Doświadczenie w pracy administracyjnej, z dokumentami.
- Praktyczna znajomość programów MS Office, w szczególności Excel.
- Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
- Samodzielność w działaniu i łatwość w nawiązywaniu relacji.
- Skrupulatność, umiejętność priorytetyzacji zadań i analityczne myślenie.
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
LinkedIn Job Matcher
Znajdź swoje miejsce w firmie Cargill. Zaloguj się na Twoje konto Linkedin, a my dopasujemy Twoje umiejętności i doświadczenie do odpowiednich ofert pracy.
Zrównoważone
kakao
Celem programu Cargill Cocoa Promise jest zapewnienie rozwoju sektora upraw kakao na wiele pokoleń.
Integracja
i różnorodność
Nasza integracyjna kultura pomaga nam kształtować przyszłość świata.
Życie w firmie
Cargill
Odkryj, jak można osiągnąć nadrzędny cel w ramach kariery w firmie Cargill.